معاون استاندار كرمانشاه:

باید از تمام امکانات و فرصت‌ها برای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنیم

«خوش‌اقبال» گفت: با وجود محدودیت‌های کرونایی، باید از تمام امکانات و فرصت‌ها برای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنیم و نگذاریم ایثارگری‌های مردم و رزمندگان به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۴۷۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ - 07September 2021

باید از تمام امکانات و فرصت ها برای پاسداشت ارزش های دفاع مقدس استفاده کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حسین خوش‌اقبال» معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که با محوریت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه داریم قدرشناس شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس باشیم،  اظهار داشت: باوجود محدودیت‌های کرونایی، باید از تمام امکانات و فرصت‌ها برای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کنیم و نگذاریم ایثارگری‌های مردم و رزمندگان در این دوران به فراموشی سپرده شود. اگر ما الان مسئولیت؛  پست و مقام داریم به برکت و رشادت خون شهدا و ایثارگران و رزمندگان است بنابراین باید در هفته دفاع مقدس و تمام روز‌های سال باید به دیدار مادران و پدران شهدا برویم.

وی همچنین از فرمانداران استان خواست برنامه‌های ویژه و مهمی در خصوص گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان و رزمندگان داشته باشند.

خوش اقبال در پایان متعهد شد مطالبات و درخواست‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه درباره برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفته دفاع مقدس در استان را پیگیری کند.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار